wtorek, 24 kwietnia 2018

Pola tulipanowe na Ursynowie....Los campos de los tulipanes en Ursynow-Varsovia

Może przesadzę ale Park przy Bażantarni na Ursynowie przypomniał mi holenderski Keukenhof.
I już ani słowa więcej ...popatrzcie na zdjęcia....

A lo mejor exagero,  pero El Parque Przy Bazantarni en Ursynow de Varsovia me recordó el Keukenhof de Holanda...miren las fotos y disfruten!




































Na koniec ptaszek ...piękny  szpak,   nie byłabym sobą gdybym go nie sfotografowała.
Finalmente una ave, tuve que retratar este estornino.



Pozdrawiam y Saludos

40 komentarzy:

  1. Pięknie tam:) Szkoda, że nie mogę tego zobaczyć na własne oczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne tulipanowe dywany, wypatrzyłam moje ulubione różowe o postrzępionych płatkach, jak spódniczki wróżek. Szpaczek też śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robilam dzisiaj zdjecia i spieszylam sie troche, a warto by bylo zrobic zdjecia kazdej odmianie tulipanowej , jest ich tam wielka roznorodnosc. Szpaczek w pieknym upierzeniu...

      Usuń
  3. Przepiękne tulipanowe kobierce i nie tylko. A szpak w mleczach uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowe wcielenie bliskie memu miejscu zamieszkania...bardzo mnie to cieszy!

      Usuń
  4. Ho ho ho ho!!!!!!!!!!!!!!!
    Allllllllle się ten Ursynów roztulipanił!
    Cieszy oczy to bogactwo kolorów i można sobie jeszcze poleżeć wśród tego kwiecia, jak w raju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sie roztulipanil..a jam szczesliwa z tego roztulipanienia. Raj na ziemi, i mozna sobie polezac i poczytac...popatrzec na milosnikow kffffiatuszkow co to lataja z aparatami i fotografuja...

      Usuń
  5. Esta precioso, me ha encantado. Besos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi tambien me ha encantado, mucho! como me gustan unas sorpresas asi! besos

      Usuń
  6. Rzeczywiście, bogactwo kwiatów niezwykłe, ujak na polskie warunki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie bardzo mila niespodzianka...pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Nie trzeba jechać do Keukenhof żeby zobaczyć tulipanowe kolorowe kobierce. Cudownie. Jest jednak coś, co mi się nie podoba, są to z zielonej siatki płotki w niektórych miejscach. Szpak wśród mleczy uroczo wygląda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOoo, masz absolutna racje! tez mnie one zdziwily, nie rozumiem po co je tam umieszczono, te miejsca nie odznaczaly sie jekims szczegolnym nebiezpieczenstwem na deptanie...sprawialy wrazenie bylejakosci. Ale nie narzekajmy, jest tych tulipanow tam niesamowicie duzo i raduje sie dusza na ich widok. pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. O, coś dla mnie! Ale piękne tulipany, może nawet ładniejsze niż rok temu w Łodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomku, na pewno piekniejsze i jest ich duzo wiecej....

      Usuń
  9. Prawdziwy raj dla oczu i nie tylko :) Przesyłam cieplutkie pozdrowienia i wracam jeszcze sobie pooglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raj dla oczu...szkoda,ze nie trwa troche dluzej! pozdrawiam

      Usuń
  10. Twoje pola tulipanowe to prawdziwe pola, a nie jakies biedne rabatki, jak w lodzkim OB. Jest tez wiecej egzotycznych tulipanow, wiecej niezwyklych kolorow.
    Mnie te lodzkie troche rozczarowaly
    http://swiattodzungla.blogspot.de/2018/05/na-1-go-maja-tulipanowy-zawrot-glowy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku Ursynow sie postaral. rzeczywiscie tymi rabatami mozna bylo sie zachlystnac! pieknie!
      Lodzkie widzialam w tamtym roku, Ursynow jest o wiele bogatszy!

      Usuń
  11. Tulipanowe szaleństwo! Te łany kwiatów wyglądają niesamowicie! Wiosna to pora cudów, a tulipany też cudem są:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, masz racje...cieszmy sie taka wiosna, szybko mija!

      Usuń
  12. Super blog i bardzo dobra jakość zdjęć. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mając Grażynko w pobliżu TAKIE widoki czyż trzeba się wybierać do Holandii aby zachwycać oczy widokiem tulipanów? Zazdroszczę Ci tych widoków:) Tak pozytywnie
    Serdeczności i uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Holandia me neci, raz bylam w Keykenhof i trudno mu dorownac...moze w przyszlym roku"

      Usuń
  14. Blog pełen inspiracji i pozytywnej energii :) Czytelników nie brakuje, Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka jest moja idea, pokazac co mnie cieszy! Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. O matko ile tulipanów, istny zawrót głowy. Mieli pomysł z tymi kwiatami, frajda po zimie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to byla niezwykle mila niespodzianka, po raz pierwszy na Ursynowie i to blisko mego mieszkania....pozdrawiam

      Usuń
  16. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń